estherbosman.reismee.nl

Nog acht nachtjes slapen...

Mijn vertrek naar de Filipijnen komt steeds dichterbij en het gezegde 'time flies when you're having fun' is absoluut van toepassing op de afgelopen weken. Het volgen van een interessante minor en allerlei leuke bezigheden naast de studie maken dat ik me nu echt realiseer dat ik over een kleine week het vliegtuig in stap. Het is nog enigszins onwerkelijk dat ik straks letterlijk aan de andere kant van de wereld ben, of dichtbij genoeg in ieder geval. Ik ben erg benieuwd naar het leven daar en hoe het is om op eigen houtje zo'n verre reis te maken, wat resulteert in een gezonde combinatie van spanning en enthousiasme.
Ik ga nu weer verder met de laatste voorbereidingen en geniet nog even van het herfstweer; wie weet ga ik het nog missen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!