estherbosman.reismee.nl

Op naar Roemenië

Hallo allemaal,

Het is enige tijd geleden dat ik hier iets gepost heb, maar vandaag is het begin van een nieuw avontuur en zo ook een nieuwe blog. Dit keer iets dichterbij en minder lang, maar nog steeds erg leuk.

Een tijdje terug vond ik in de inbox van mijn schoolmail een bericht dat er met spoed vrijwilligers gezocht werden voor een zomerweek in Roemenië. Ik was direct geïnteresseerd en heb niet lang na hoeven denken over te sollicteren of niet. Enkele dagen later was het bericht daar: ik mag mee! Samen met vier andere vrijwilligsters uit Nederland en de projectleider ga ik de komende week activiteiten voor kinderen begeleiden.

De Stichting Sansa organiseert jaarlijks in Costuleni een week lang activiteiten voor kinderen zodat ze in ieder geval een week lang leuke dingen doen. Het gebied is arm, waardoor veel gezinnen helaas niet op vakantie kunnen. Op deze manier probeert de stichting de kinderen toch nog een vakantiegevoel te geven.

Ik ga mijn best doen de komende week zo nu en dan wat te posten over mijn belevenissen. Mocht dit niet lukken, dan komt er achteraf absoluut een verslag van deze week.

Fijne vakantie allen,

xx Esther

Reacties

Reacties

Anja

Hoi Esther,
Onverwacht maar leuk. Veel plezier en ik ben benieuwd naar je verhalen.
Groet Anja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!