estherbosman.reismee.nl

Goedemorgen vanuit Abu Dhabi!

Om zeven uur in de ochtend, lokale tijd, stapte ik een zee van warmte in. Na net tien seconden van de zon genoten te hebben, werden we een flink airconditioned bus ingeladen om daarna direct een iets minder koud vliegveld in te gaan. Ik moet zeggen dat slapen in een vliegtuig me nog niet erg goed af gaat, dat gevoel dat je net lekker weg bent en je je hoofd naar beneden voelt vallen is toch niet erg ontspannen, maar op zich voel ik me prima. De echte jetlag zal nog wel komen. Tot nu toe vermaak ik me prima op het vliegveld, er valt genoeg te zien en de wifi biedt mij de mogelijkheid iets van me te laten horen.
Nu bijna tijd om in te checken voor mijn vlucht naar Manila. Jullie horen spoedig weer van me.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!